Co jeść po ćwiczeniach typu cardio?

Trening cardio to bardzo wymagający dla naszego organizmu trening. Celem tych intensywnych ćwiczeń jest bowiem skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej, a także poprawa całościowej wydolności naszego organizmu. Jedną z podstawowych zasad ćwiczeń cardio jest to, by nie uprawiać ich na czczo. Jednak istotne jest także to, co jemy po treningu. Dlatego też poniżej prezentujemy kilka zestawów menu, które idealnie sprawdzą się po wspomnianym wysiłku.

DCF 1.0

Aby zregenerować organizm po porannych ćwiczeniach typu cardio możesz zjeść:

  • sałatkę wykonaną z ulubionyhc ziół, rukoli, łyżki oliwy z oliwek, pomidora, wędzonego łososia oraz czerwonej papryki;
  • jedną kromkę razowego chleba z jajkiem ugotowanym na półtwardo;
  • mus owocowy wykonany ze świeżych śliwek oraz jabłek;
  • koktail z kokosowego mleka (2% tłuste), dojrzałytch bananów i owsianych płatków.

Z kolei trenując wieczorem, polecamy po ćwiczeniach zjeść na przykład:

  • kromkę chleba razowego z własnoręcznie wykonaną pastą awokano, pomidorem i nasionami chia;
  • domową sałatkę z tuńczykiem we własnym sosie, daktylami suszonymi, jaglaną kaszą, papryką i lodową sałatą;
  • zupę-krem dyniowy z dodanym do niego brązowym ryżem i indykiem gotowanym.

Dzięki powyższym daniom nie obciążymy zanadto naszych organizmów, a w pełni wykorzystamy to, co udało się osiągnąć podczas męczących ćwiczeń. Co ważne, wspomniane menu zawiera dania proste i smaczne, więc będziemy je z chęcią przyrządzać i jeść.